|
Post by I on May 27, 2005 11:19:55 GMT 1
Hoi, ik ben Ing, 35 jaar (ik geloof dat mij dat meteen de senior op dit boekenforum maakt) en ik ben ook een liefhebber van lezen. Mijn 'smaak' als je het zo mag noemen, varieert nogal eens. Ben een tijdlang erg fan geweest van SciFi, Asimov, Heinlein, Greg Bear, William Gibson, to name only a few. Ben nu eigenlijk zo'n beetje vanalles aan het lezen, maar dan wel voornamelijk van Amerikaanse en Engelse auteurs. Vraag me niet waarom, ben nooit echt into Nederlandse auteurs geraakt. Alhoewel Thomas Rozenboom mij wel menig uur heeft mee weten te slepen. (De nieuwe man.....) Ben geen fantasy liefhebber, enige uitzonderingen daargelaten (LOTR uiteraard). Nou ik kan nog wel even doorgaan maar dat doe ik dan wel op het forum zelf. groetjes en dat er vele mooie tips en uitwisselingen mogen volgen. Ing
|
|
|
Post by Jasper on Jul 30, 2005 22:06:41 GMT 1
Ik hoop dat je ingesteld hebt dat je een automatisch mailtje krijgt wanneer iemand op je posting reageert, Ing. Want ik ben benieuwd of je nog wat tips en reacties in de andere subfora (bijvoorbeeld: Wat is je 'belangrijkste' boek?) voor ons in petto hebt. Onlangs heb ik mijn eerst Thomas Rosenboom mogen genieten; 'Spitzen'. Goed, en smaakt naar meer. Groetje, Jasper
|
|