|
Post by Jasper on Aug 8, 2005 11:35:14 GMT 1
Ik zit een boterham met seranoham te eten (ik heb pauze van/op mijn werk). De lucht en de smaak geven mij het idee dat ik een broodje ouwe bouvier zit te eten. En dan vreemd genoeg niet in een vieze variant; zo lekker zou een ouwe bouvier kúnnen smaken.
Vreemd hé?
Groetje,
Jasper
|
|
|
Post by Remco on Aug 8, 2005 11:49:28 GMT 1
Ik zit een boterham met seranoham te eten (ik heb pauze van/op mijn werk). De lucht en de smaak geven mij het idee dat ik een broodje ouwe bouvier zit te eten. En dan vreemd genoeg niet in een vieze variant; zo lekker zou een ouwe bouvier kúnnen smaken. Vreemd hé? Groetje, Jasper Dus het is niet zo'n lucht wat je kan vergelijken met een bouvier die net uit een strontsloot geklommen is, waar hij zojuist met een een dooie ontbindende rat heeft gespeeld? Want zo vind ik het meestal ruiken.
|
|
|
Post by Jasper on Aug 8, 2005 12:01:26 GMT 1
Nee, lekkerder dan wat jij omschrijft... Maar misschien ontdek ik ooit nog een etenswaar wat aan jouw omschrijving voldoet, in de lekkere variant.
|
|
|
Post by Remco on Aug 8, 2005 13:29:18 GMT 1
Als je nou morgen op de wc zit, kan je eens proberen een hapje te nemen van die seranoham in een andere vorm dan hoe het erin is gegaan, misschien komt het dan in de buurt? Vleesproducten rotten namelijk meer in buik en darmen dan plantaardige producten. Aan te raden is wel, om er geen plantaardige producten bij te eten want dat beinvloed misschien de smaaksensatie.
|
|
|
Post by Jasper on Aug 8, 2005 14:51:44 GMT 1
Ik ga echt niet een seranoham opeten die ik net heb uitgescheten. Principekwestie; ik heb dat er net met liefde uitgeperst.
En inderdaad; ik laat véél effectievere winden (in de lift op werk bijvoorbeeld) na een goede bacteriehaard gegeten te hebben.
|
|