|
Twijfel
Jan 11, 2006 19:44:44 GMT 1
Post by Kim on Jan 11, 2006 19:44:44 GMT 1
Twijfel
Gelukkig getrouwd zoals dat heet Maar de twijfel groeit van binnen De spanningen lopen hoger op Soms allebei buiten zinnen
Levenslang een paar was het idee Maar kijk ons nu toch eens sneren Ons steeds meer ergerend aan elkaar Het tij is niet meer te keren
Soms is het even weer als vanouds En herleven goede tijden Dan voel ik me verbonden met hem Kan iedereen ons benijden
Er kwam een ander in mijn leven De liefste die ik ken, zo fijn Ik weet niet meer wat ik moet voelen Verscheurd door twijfels en door pijn
Ik wil de ander strelen, kussen Hem beminnen de hele nacht Ik heb zulke sterke gevoelens Dat had ik echt nooit meer verwacht
Ik weet dat ik dat ik het niet kan maken En ik houd me dan ook maar in Maar mijn gevoel is toch veranderd Het geeft mijn leven nieuwe zin
Hoe gek ook, ik houd van allebei Ik wil tussen hen niet kiezen En toch blijf ik bij mijn eigen man Om niet alles te verliezen
De ander tracht ik te vergeten Maar in mijn slaap blijft hij komen En kan ik niet veel anders doen dan Hem missen en van hem dromen
|
|