|
Post by Remco on May 11, 2005 7:04:18 GMT 1
Ik ben op zoek naar iemand die een kijkje in mijn hoofd wil nemen, Want dat zou een hoop verklaren, Ik zou met die persoon alles willen delen, Maar let wel, het is niet zonder gevaren.
Ik zal je over van alles vertellen, Mij liefdes, mijn passies en mijn geluk. Maar daarnaast zal ik je ook blootstellen, Aan mijn angsten en begeertes, al zijn die niet erg fatsoenslijk.
Mijn dromen, mijn slapeloze nachten en mijn pijn, Mijn genieten, mijn gevoelens, mijn inzicht in de natuur, Mijn hopen, mijn geloof, en mijn bewustzijn. Ik zal je het allemaal vertellen tot in het late avond uur.
Ik zoek dus iemand die ik iets wil geven, Iemand die interesse heeft in mijn getob. Misschien wel iemand die niet houd van regels naleven, Iemand die niet zegt, daar zie ik tegenop.
Al jaren heb ik gewacht. Op iemand die mijn gedachten wil delen, Iemand die het dan ook echt tracht. Hoe goed en slecht, het allemaal niet kan schelen
Nu de tijden zijn verstreken Heeft iemand me eindelijk gevonden. Die met mijn gedachten wil spreken. Ik heb haar gelijk als mijn vrouw aan me verbonden.
|
|